Misslyckad lunch

Varför ska jag alltid gå till överdrift?
Efter svenskalektionen i morse frågade jag en söt tjej i klassen om hon ville hänga med ut på stan och käka lunch med mig. Det ville hon så vi gick till en pizzeria. På vägen dit skojade vi med varandra, och det verkade onekligen som att hon tyckte att jag va rolig. Ju mer jag skojade dessto mer skrattade hon och ju mer hon skrattade dessto mer skojade jag.
Man kan säga att hon hällde vatten på min kvarn och jag började snart att balla ur.

När vi hade ätit färdigt passade hon på att gå på toaletten. Vid det här laget var jag så uppe i varv att jag för längesedan hade passerat gränsen för vad som är roligt. När hon gått in på toaletten tog jag snabbt en stol och reglade toadörren från utsidan... sedan gick jag i lugnt gemak ut från pizzerian och sa hejdå til pizzabagarn. Jag kunde inte låta bli att skratta åt min jävulusiska plan, och jag tryckte verkligan att jag va roliigast i världen.
Någon som inte tyckta att det va lika roligt va tjejen som jag låst in. Hon kom ut alldeles röd i ansiktet och ögonen va svarta av ilska.
På vägen tillbaka till skolan sa vi inte ett ljud till varandra. Ett par gånger tänkte jag dra till med ett skämt för att liva upp stämningen en smula, men jag kom fram till slutsatsen att det nog va bäst att låta bli...

Säga vad man vill om mig men jag vet verkligen hur man imponerar på en tjej :D


Kommentarer
Postat av: Helen

FYYY FAAAN LACKE!! HAHAHA!

2009-10-06 @ 00:01:55
Postat av: Jenilita

HAHAHAHAHHAHA den där pizzan kommer hon nog sent glömma haha, hon hör nog av sig igen;)

2009-10-06 @ 14:34:28
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Anonym

Har ni gift er än?

2009-10-06 @ 15:56:02
Postat av: jennie

lacke.. du har nog inte blivit normal än tror jag:)

2009-10-06 @ 15:57:01
Postat av: carina

Asgarv!!!

2009-10-06 @ 18:49:56
Postat av: Jenilita

oOO FAN! jag visste inte att det var lättöl, det framkom inte i skönhetsbibeln hehe , Jag ska allt testa det:)



Bamsekram

2009-10-08 @ 14:25:45
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Acab-Linda

HAHAHA kan inte annat än att asgarva =))

2009-10-10 @ 04:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0